Gästbok!!

tisdag 14 oktober 2008

Norge.

Nu har jag varit i Oslo, det är 32-33 år sedan. Och det var ingen höjdare direkt, det var som att åka 20 år tillbaka i tiden, gammalt och slitet. Det vanligaste språket var svenska och en massa andra språk, ibland hörde man lite norska men det var ovanligt (hur fan skulle Norge klara sig, om inte alla svenskar jobbade där ?????? På lördag kvällen var vi på Harrys och tittade på fotboll Sverige - Portugal det var trevligt för det var 99 % svenskar där och det var ett jävla tryck.. Det tråkiga var att någon snodde min kamera som jag hade i fickan ( nu blev många glada men jag kan trösta er alla att jag köpt en ny i dag) Så det blev en dyr helg, kamera + parkeringsböter och alla öl dom kostade mellan 65 - 85 Kr (Norska) men det är smällar man får ta om man ska ligga på topp.. Men jag åker säkert dit igen, för det var trevligt ölen var lika goda där som på Lingonbaren....

Ha det bra alla som jag känner och dom jag inte känner skiter jag i..........

(Det blir inga kort från Oslo som ni kanske förstår)

Inga kommentarer: